Цього дня мала можливість відвідати аж три уроки студентів-практикантів.
Перший урок, на якому ми побували, був урок Бориса Ігоровича. Це був комбінований урок (вивчення нового матеріалу та урок формування вмінь та навичок). Студент швидко організував клас на налаштував їх до роботи, провів актуалізацію опорних знань, де повторив матеріал, який вивчався учнями на минулих уроках, щоб підготувати їх до самостійної роботи. Також, згадали правила та властивості, необхідні для розв'язування вправ. Студент слідкував за дисципліною у класі, постійно перевіряв написане на дошці. Під час написання учнями самостійної роботи, студент ходив по класу, слідкуючи за тим, щоб учні не списували та щоб у разі чого пояснити завдання або відповісти на питання дітей.
Урок пройшов швидко та насичено, правильно з методичної точки зору.
Потім усі попрямували на урок Катерини Володимирівни. Він був проведений з використанням проектору. Студентка вдало та доцільно використала технічне забезпечення задля актуалізації опорних знань учнів, проведення математичного диктанту та різних вправ для усного розв'язування. Дітям було цікаво, вони активно працювали. Потім було розв'язування вправ біля дошки. Студентка викликала дітей до дошки, що не забрало зайвого часу на вибір того, хто б розв'язував завдання. Катерина Володимирівна слідкувала за дисципліною класу, за розв'язуванням біля дошки та у зошитах. Учні протягом уроку були уважними та активними.
Урок пройшов вдало.
На третьому уроці відвідали 8 клас Костянтина Івановича, який проводив урок. У цікавій формі було проведено перевірку домашнього завдання. Студент вивів на екран за допомогою проектора роботи учнів, у яких були допущені помилки, а клас знаходив ці помилки та виправляв їх. Потім Костянтин Іванович, підібравши завдання різної складності, формував в учнів уміння розв'язувати рівняння з модулями. Учні поводили себе дисципліновано, швидко робили усі завдання. Якщо виникали труднощі у розв'язуванні, то студент доступним для дітей чином пояснював незрозуміле.
Третій урок теж пройшов гідним чином.
Також, сьогодні провели єдиний урок про День пам'яті Небесної сотні. Розповіла дітям про ці трагічні для нашої країни події, про те, хто приймав участь, чому ми згадуємо про той день. деякі учні прочитали вірші. Було переглянуто відеофрагменти тих подій та фото тих людей, яких названо Небесною сотнею, їх короткі біографічні відомості. Діти не залишились байдужими, вони висловлювали свої думки з цього приводу та розповідали, що чули про цей день.
Урок пройшов швидко та насичено, правильно з методичної точки зору.
Потім усі попрямували на урок Катерини Володимирівни. Він був проведений з використанням проектору. Студентка вдало та доцільно використала технічне забезпечення задля актуалізації опорних знань учнів, проведення математичного диктанту та різних вправ для усного розв'язування. Дітям було цікаво, вони активно працювали. Потім було розв'язування вправ біля дошки. Студентка викликала дітей до дошки, що не забрало зайвого часу на вибір того, хто б розв'язував завдання. Катерина Володимирівна слідкувала за дисципліною класу, за розв'язуванням біля дошки та у зошитах. Учні протягом уроку були уважними та активними.
Урок пройшов вдало.
На третьому уроці відвідали 8 клас Костянтина Івановича, який проводив урок. У цікавій формі було проведено перевірку домашнього завдання. Студент вивів на екран за допомогою проектора роботи учнів, у яких були допущені помилки, а клас знаходив ці помилки та виправляв їх. Потім Костянтин Іванович, підібравши завдання різної складності, формував в учнів уміння розв'язувати рівняння з модулями. Учні поводили себе дисципліновано, швидко робили усі завдання. Якщо виникали труднощі у розв'язуванні, то студент доступним для дітей чином пояснював незрозуміле.
Третій урок теж пройшов гідним чином.
Також, сьогодні провели єдиний урок про День пам'яті Небесної сотні. Розповіла дітям про ці трагічні для нашої країни події, про те, хто приймав участь, чому ми згадуємо про той день. деякі учні прочитали вірші. Було переглянуто відеофрагменти тих подій та фото тих людей, яких названо Небесною сотнею, їх короткі біографічні відомості. Діти не залишились байдужими, вони висловлювали свої думки з цього приводу та розповідали, що чули про цей день.
Комментариев нет:
Отправить комментарий