пятница, 2 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День п'ятий

Ось і підійшов перший навчальний тиждень до свого кінця.
Сьогодні ми відвідали урок у 9-Г класі та побачили на практиці, як доцільно подати тему "Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь 2-го степеня". Першу задачу розв'язували разом з вчителем, який показав, як правильно оформлювати записи у зошиті, тобто, Світлана Леонідівна слідкує за культурою ведення зошитів. Урок був спрямований на засвоєння алгоритму розв'язання даних задач, які з наступними уроками будуть лише ускладнюватися. Зрештою, наприкінці уроку учні змогли дати відповіді на поставлені вчителем запитання. Тому, можна зробити висновок, що цілі уроку були досягнені.


Також, я відвідала уроки гуманітарного циклу - уроки російської мови. Хотіла побачити, чи мій клас підтримує дисципліну на кожному уроці та впевнилась, що вони дисципліновані на всіх уроках, готуються  у повному складі до всіх уроків, активні та допитливі, мають бажання навчатися.
Потім я відвідала урок математики у цьому ж класі разом з однією з практиканок - Катериною Козаковою. Ми вже разом були залучені до перевірки зошитів. І хоч я перевіряла їх вже втретє, все ж виникли деякі труднощі з оцінюванням, вчитель допомогла нам перевірити та оцінити ті складні роботи та виставити об'єктивні оцінки. Я помітила, що цього разу перевірка робіт зайняла не багато часу, тому ці перевірки є корисними з методичної точки зору.


Потім ми у досить великому складі, 4 чоловіки, відвідали урок алгебри у 8-А класі. Ми побачили методику проведення самостійної роботи та підготовчої частини до цієї роботи, рівень складності завдань. Після цієї самостійної було введення нової теми, яка вдало засвоювалась учнями.


Провівши вже тиждень на педагогічній практиці, ми спостерігаємо за своїм педагогічним, хоч і не великим, та все ж зростанням. Нам представлена можливість побачити навчальний процес як він є насправді. Адже краще один раз побачити методику проведення комбінованого уроку, ніж сто разів прочитати про неї у підручнику з методики. Краще побачити, якими методами учителі підтримують дисципліну у класі і який з них більш дієвий, ніж читати про ці методи.
Практика розкриває всіх без винятку з нової сторони, робить більш відповідальними та старанними, змушує подавати приклад учням та підтримувати репутацію студента 4-го курсу, майже вчителя.

2 комментария:

  1. Вітаю, Катю! Надзвичайно приємно читати про Ваше зростання як педагога.

    ОтветитьУдалить