День почався єдиним уроком в честь визволення Кривого Рогу від фашистських загарбників. Діти розказали, що знають про ті події. Ми переглянули фрагмент документального фільму про події 1944 року у нашому місті, згадали, які пам'ятники, присвячені тим подіям, знаходяться у Кривому Розі.
Потім була присутньою на уроці свого вчителя математики, яка продовжила удосконалювати знання учнів з теми "Додавання і віднімання десяткових дробів". Діти активно співпрацювали з вчителем, виконували усі вправи, були дисциплінованими. Світлана Леонідівна використовувала різні форми, методи та прийоми: фронтальне опитування, робота біля дошки ланцюжком, робота у парах, розв'язування прикладів та задач. Також, варто зауважити, що вчитель мав перелік завдань для учнів, які працюють швидше, щоб вони мали змогу реалізовувати свої знання та направити свою енергію у потрібне русло. Усі завдання були посильними для учнів, враховували індивідуальні та вікові особливості. Мети уроку було досягнуто.
Потім відвідала урок у 8-Б класі (тип уроку: удосконалення знань учнів). Світлана Миколаївна швидко провела організаційний момент та перевірила домашнє завдання. Потім під час актуалізації опорних знань згадали основні поняття теми "Квадратний корінь". На етапі удосконалення знань учні працювали з підручником, розв'язували завдання, наявні у ньому. дані завдання носили більш складний характер та потребували більш грунтовних знань. Коли діти працювали біля дошки, вчитель розвивала математичну мову, оскільки треба було коментувати хід розв'язання, оперуючи наявними та вивченими поняттями, також розвивалась культура ведення записів на дошці та у зошитах. Вчитель робила акцент на важливості вивчення даної теми та на вмінні розв'язувати аналогічні завдання. Протягом уроку використовувала метод бесіди та поянення, фронтального опитування. Також, варто зауважити, що проблем з підтриманням дисципліни або з необхідністю активізації уваги не було, оскільки діти самі розуміли, що цей матеріал їм необхідний у подальшому. Мети уроку було досягнуто.
Комментариев нет:
Отправить комментарий