Цього дня відвідали урок геометрії у 8-В класі. Учитель обрала тип уроку комбінований (застосування вмінь та навичок, вивчення нового матеріалу). Учитель доцільно обрала структуру уроку, яка дала можливість досягти мети та завдань. Організаційний момент пройшов швидко: Світлана Миколаївна налаштувала учнів на роботу за допомогою вступної бесіди.Також, цікавим моментом послугувало те, що вчитель розповіла плани щодо свого предмету на тиждень, наголосивши, що через тиждень плідної роботи учнів чекає контрольна, до якої вони вже зараз готуються. Цим самим вчитель спрямовує увагу учнів та їх мисленнєві процеси на необхідність працювати та готуватися.
Під час перевірки домашнього завдання учням задавались питання: "Що не вийшло зробити? З чим виникли труднощі?". Щоб діти самостійно розуміли з яким матеріалом виникають труднощі, щоб вчилися озвучувати свої проблеми математичною мовою.
Протягом уроку учні під керівництвом вчителя розв'язували задачі. Світлана Миколаївна має цікаву систему оцінювання: кожен, хто працює біля дошки, заробляє бали, які можна покращити або погіршити; після виставлення оцінки вчителя за роботу над задачею учень може або погодитись з оцінкою, або ні. Якщо учень хоче покращити оцінку, то інші діти задають йому питання по матеріалу, який вивчали: учень відповідає - йому бали підвищують, учень не відповідає - можуть бал такий і залишити, але якщо питання такі, які необхідно було знати напам'ять, то бал може знизитись на 1.
Новий матеріал вчитель вводив спираючись на досвід, складна теорія підносилась зрозумілою для учнів мовою, але не втрачаючи своєї науковості. Одразу ж перевіряли усвідомлення тієї чи іншої теоретичної частини.
Урок пройшов швидко та цікаво. Мети було досягнуто.
Також була присутньою на уроці математики у 5-Б класі (урок формування вмінь та навичок). Структура уроку чітко відпвідала типу уроку. Завдання, які виконували учні були диференційованими, відповідали віковим особливостям учнів та були спрямованими на формування вмінь та навичок з даної теми. Дисципліна на уроці не потребувала втручання вчителя: учні спокійно виконували поставлені перед ними завдання. Неточності або неправильне розуміння завдань вчитель усувала поясненням незрозумілого з наочним представленням своїх пояснень. Протягом уроку учитель підтримувала довільну увагу учнів, завдання сприяли розвитку логічного та алгоритмічного мислення, пам'яті.
Мети уроку було досягнуто.
Комментариев нет:
Отправить комментарий