пятница, 16 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День п'ятнадцятий

Третій тиждень добіг кінця!
Сьогодні проводила урок математики у 5-Б класі (тип уроку застосування вмінь та навичок).  Структура уроку відповідала типу. Огранізаційний момент пройшов швидко. Були підібрані завдання різних рівнів складності. Діти швидко виконували завдання, були активними та зосередженими. Іноді доводилось використовувати метод розповіді для пояснення та нагадування пройденого матеріалу. Діти самостійно задавали питання, якщо виникали труднощі з завданнями. Слідкувала за культурою оформлення записів на дошці та правильного оформлення завдань у зошитах. Розвивала алгоритмічне мислення, пам'ять. Протягом уроку намагалась приділяти увагу кожному учню, відповідати на питання кожного.  Діти виконали усі поставлені та намічені завдання. Урок пройшов плідно та мета була досягнута.


Побували на уроці геометрії у 8-Б класі, де наш практикант вів урок (вивчення нового матеріалу). Студент за допомогою бесіди та наочного матеріалу ввів нові поняття та властивості, підтримував увагу та розвивав мислення учнів. Завдання враховували вікові особливості учнів. Виклад матеріалу був зрозумілий, доступний дітям. Студент задавав навідні питання для перевірки первинного усвідомлення матеріалу. Протягом уроку студент намагався приділити увагу усім учням, слідкував за дисципліною у класі, культурою ведення записів на дошці, одразу усував недоліки розуміння матеріалу.
Мети уроку досягли.
Перед тим, як відпустити дітей додому, провели бесіду безпечного проведення вихідних та правил поводження у громадських місцях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий