Сьогодні був насичений день. Спочатку провели єдині уроки щодо дня виводу військ в Афганістані. Розповіли учням про ці сумні та жахливі події у нашій історії, показали відео фрагменти документальних фільмів. Зроблено було акцент на не повторенні цих подій та тому, що мир - це одне з найважливішого у світі.
Також, мала можливість відвідати урок алгебри студента-практиканта у 8-Б класі. Тип уроку узагальнення та систематизація теми. Завдання були підібрані з урахуванням вікових можливостей учнів, різнорівневі. Студент слідкував за дисципліною у класі, за тим, щоб учні розуміли хід розв’язання завдань та прикладів, пояснював незрозуміле. Протягом пояснень використовував метод бесіди, розповіді. Розвивав пам`ять, уважність за допомогою питань та завдань. Виконали багато завдань для підготовки до контрольної роботи. Мети уроку було досягнуто.
Далі відвідала урок у вчителя математики у своєму класі. Діти продовжували вивчати тему, з якою я познайомила їх у середу. Тип уроку формування вмінь та навичок. Вчитель ще раз нагадала учням новий матеріал, правила. Протягом уроку використовувала такі методи та форми роботи: бесіда, розповідь, пояснення, робота з підручником, виконання вправ з підручника. Світлана Леонідівна слідкувала за культурою оформлення записів на дошці та ведення зошитів. Протягом уроку діти були активні, у них переважала довільна увага та зосередженість.
Мета була досягнута.
Також, мій вчитель попросила провести урок математики у 6 класі. Тип уроку вивчення нового матеріалу. Матеріал виявився складним для сприймання учнів, тому доволилось його подавати різними способами та методами: бесідою, розповіддю, з посиланням на досвід учнів, на їх наявні знання. Все ж таки на кінець уроку було видно деяке розуміння нового матеріалу - діти виконували вправи та відповідали на питання. Урок пройшов досить насичено.
В кінці дня провели виховну годину, присвячену Дню Святого Валентина. Це була конкурсно-розважальна програма для учнів. Пройшло все, звісно, не зовсім так як було заплановано, оскільки, мабуть, з моєї сторони не зовсім були враховані їх індивідуальні особливості, тому виникли деякі труднощі, з якими допомогла впоратись класний керівник і далі все пройшло краще. Конкурси та розваги сподобались дітям: якісь більше, а якість менше. Це буде враховано для подальших виховних заходів. Все ж завдання виховного заходу та мета були досягнуті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий