понедельник, 5 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День шостий

Цей день почався одразу ж з новин, деякі вчителі захворіли і першого уроку у дітей не було. Тому з ними треба було щось робити цілий урок. Але студентів фізико-математичного факультету не так просто здивувати. Пошукавши серед матеріалів на ноутбуці,  зрозуміла, що ми пишемо курсові роботи недарма: стала у нагоді діагностика комп‘ютерної залежності, яку і провела серед учнів. Адже, раннє виявлення схильності до комп‘ютерної залежності може допомогти у її запобіганні. Перший урок з виховним спрямуванням пройшов вдало та всі були задоволені.
На другому уроці вчитель математики попрохала нас посидіти з учнями деяких класів, у яких у цей день контрольна. Вперше на контрольній ми казали, щоб всі прибрали телефони з парт та щоб ніхто не списував. Нас, звісно, намагалися підкупити...

Але студенти фізико-математичного факультету непідкупні!
Потім відбулися знову деякі зміни і повідомили, щоб я підмінила вчителя та провела урок математики. Підготувавши деякі завдання для уроку, продзвенів дзвінок на нього. Я відвідала всі уроки вчителя математики у цьому класі, але це не врятувало від хвилювання, великого хвилювання. 
Але урок пройшов вдало, діти в кінці уроку вже розв‘язували задачі, з якими до цього у них виникали труднощі. Тому мети уроку було досягнуто. Ніколи не думала, що вони так швидко можуть розв’язувати завдання.
День був сповнений сюрпризів, а наступним сюрпризом стало те, що слідуючого дня має бути заміна. Математика. І хто ж її проведе!? Звісно, я! 



Комментариев нет:

Отправить комментарий