вторник, 13 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День дванадцятий

Цього дня мали можливість відвідати перший урок студентки-практикантки Катерини Володимирівни. Організаційний момент пройшов швидко і діти налаштувалися на роботу. Мотивація та повідомлення теми було представлено чудово: студентка розробила кросворд, у якому ключове слово стало темою уроку. Цим самим учні згадали попередню тему та перевірили свої знання з неї. Катерина Володимирівна ввела новий матеріал цікаво, незвично, по-новому для учнів.  Потім ввели нову функцію, її форму запису, графічне представлення, властивості. Студентка враховувала вікові та психологічні особливості учнів: властивості були виписані окремо на дошці і залишались перед очима, новий вид функції був введений поетапно, чітко, лаконічно, зрозуміло для учнів. Діти добре працювали, якщо були якісь неточності, то студентка одразу ж їх усувала і пояснювала незрозуміле. 
Урок був проведений відмінно, емоційно. Побажаємо удачі Катерині Володимирівні!!!


Також, треба зазначити, що сьогодні ми нарешті отримали наші сертифікати Інтел! Молодці!!


Також побувала на уроці у свого вчителя математики Світлани Леонідівни. Урок був на застосування знань. Структура уроку відповідала типу та була спрямована на досягнення мети та завдань уроку.  Діти були дисципліновані, якщо ж дисципліну хтось порушував, то вчитель швидко організовувала її. Враховувались вікові особливості учнів: коли вони втомлювались, то вчитель змінювала вид діяльності, щоб вони відпочили та потім краще усвідомлювали матеріал. Постійно перевірявся рівень засвоєності знань за допомогою питань. Слідкувалось, щоб діти правильно розв‘язували завдання. Біля дошки працювали всі діти, виходячи ланцюжком. Зверталась увага на культуру оформлення записів як на дошці, так і у зошитах. Мети уроку було досягнено. 
Також, сьогодні ми прикрашали клас, виготовили сердечка зі своїми іменами та зробили гірлянду, яку повісили над дошкою.


Комментариев нет:

Отправить комментарий