среда, 21 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День вісімнадцятий

Сьогодні провела свій шостий урок (тип: удосконалення знань та вмінь). Використовувала різні прийоми для залучення учнів у навчальний процес, а саме усне та письмове розв'язування задач, прикладів та інші. Була робота як з наочним матеріалом, так і робота з підручником. Загалом, учнів не треба було постійно активізувати, оскільки вони активні і без цього, уважні та з інтересом виконують усі завдання, але деяким учням приходилось робити зауваження та спрямовувати їх увагу до роботи, але так було не часто. Урок пройшов швидко, було розв'язано багато завдань, усі учні попрацювали біля дошки, постійно слідкувала за дисципліною у класі. Мети уроку було досягнуто.

Потім відвідали урок Катерини Костянтинівни у 7-А класі. Урок був проведений з використанням мультимедійної дошки. Діти із задоволенням працювали з дошкою та виконували усі запропоновані завдання, вони були активними. Студентка використовувала різні методи та прийоми для активізації та підтримання уваги та зацікавленості учнів: різнорівневі завдання, усні, письмові, метод бесіди, пояснення та інші. Студентка добре підтримувала дисципліну на уроці. Для побудови прямих використовувала пограму GeoGebra, познайомивши учнів з динамічною математикою. 
Урок пройшов дуже цікаво та швидко. Катерина Костянтинівна впевнено працювала з дошкою, якщо були якість складні або незрозумілі для учнів моменти, то студентка їх пояснювала та усувала. Мети уроку було досягнуто.




Комментариев нет:

Отправить комментарий