вторник, 6 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День сьомий

Сьогодні відбувся перший мій урок з математики, до якого я підготувалась. Хвилювання було, мабуть, більше, ніж у моїх дітей, які вважали, що вони на відкритому уроці. Оскільки, на попередніх уроках учні порозв'язували усі завдання з підручника, то їх прийшлося підбирати самій, а деякі приклади та прикладну задачу вигадувати, враховуючи тему уроку, цілі, вікові особливості дітей. Протягом уроку старалась залучати до співпраці усіх учнів, за кожну правильну відповідь даючи фішки, підрахувавши які можна було отримати бали. Кожен урок - співпраця вчителя та учня, їх взаємодія і тоді можна досягти поставлених цілей уроку, коли ця взаємодія присутня. Мушу визнати, що урок пройшов вдало ще й завдяки учням, які хоч і хвилювались, але виклались на всі 100%, вели себе стримано, були дисциплінованими та взаємоввічливими, як і на уроках інших вчителів-предметників.


Після уроку провели нараду, на якій обговорили проведений урок, зробила самоаналіз, вислухала плюси уроку та його недоліки методиста по педагогічній практиці та студентів-практикантів, які були присутні на уроці.
Оскільки, це мій перший урок математики, то багатого методичного досвіду ще не маю. Але, прислухавшись до порад досвідченого педагога та майбутніх педагогів, моє викладання стане більш професійним та впевненим. Необхідно лише більше практики та самовдосконалення. Але все ще попереду. 
Бажаю усім професійних успіхів та розуміючих учнів!



1 комментарий:

  1. Вітаю з першим самостійно проведеним уроком! Так держати!

    ОтветитьУдалить