четверг, 8 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День дев'ятий

Цього дня на першому уроці побувала у своєму класі на математиці. Вчитель проводила аналіз контрольних робіт. Діти побачили свої бали: дехто зрадів, а дехто не дуже. Світлана Леонідівна розглянула усі завдання, в яких були допущені помилки, нагадала дітям, як необхідно було їх розв'язувати. Також вчитель розглянула задачі, які були на контрольній, зробила поетапний аналіз цих задач та діти самостійно дійшли до правильного їх розв'язання.
Після повного аналізу контрольної роботи було вивчення нового матеріалу. Вчитель познайомила учнів з новою для них темою "Десяткові дроби". Для введення даної теми та для активізації уваги дітей, вона використала навідні питання, робила акцент на попереднії знаннях учнів: згадала, скільки міліметрів в одному сантиметрі, скільки сантиметрів в одному метрі та скільки метрів в одному кілометрі, після чого записала на дошці, з допомогою учнів, а діти - у своїх зошитах знайдені числа простими дробами. Потім вже було введено запис десяткового дробу для записаних звичайних. Проговорювання того, як читаються дані дроби, було хором всім класом, а потім деякими учнями окремо. Цим самим, вчитель перевіряла сприймання та запам'ятовування нового матеріалу окремими учнями.


Також повторили розряди чисел та вивчили, для десяткових дробів, розряди чисел після коми. Це також проговорювалось хором, а потім окремими учнями. Після було виконано ряд вправ для перевірки первинного усвідомлення нового матеріалу. Вчитель постійно слідкувала за тим, як учні сприймають матеріал за допомогою питань. Протягом уроку в учнів спостерігалась перевага довільної уваги: матеріал був цікавим та це було помітно. 
Також, у цей день відвідали урок у 8-В класі. Розв'язували нерівності з модулем. Вчитель акцентовувала увагу на важливих, на її думку, моментах, привертала увагу учнів на те, що пишуть на дошку, пояснювала кожен крок. На одній частині дошки написала алгоритм розв'язування даних нерівностей, за яким учні і працювали. Також вчитель враховувала зворотній зв'язок, запитуючи учнів, чи все їм зрозуміло. Складні наукові терміни замінювала більш легкими та знайомими дітям словами, наприклад, коли учні на прямій помічали проміжки розв'язків, то про штриховану частину казала, що малюємо парканчик. Коли учні рисували графік функцій, то робився акцент на доцільності малювання пунктирних меж, щоб бачили, за що не може виходити графік. Протягом даного уроку діти були активні, дисципліновані та сумлінно виконували завдання у зошитах.

Також, провели годину спілкування на тему: "Те, що нас надихає". На даній виховній годині поговорили про те, що кожна видатна людина має свою музу, яка допомагає їм творити. Поговорили про речі, місця, які надихають учнів мого класу. Кожен висловлював свою думку, розповів, що краще за все вміє робити та за яких обставин це виходить у них найкраще. 
День пройшов швидко та насичено.

1 комментарий:

  1. Дуже радію, що почали проводити виховну роботу. Сподіваюсь це буде систематично.

    ОтветитьУдалить