Сьогодні наш клас писав контрольну роботу з математики. Вони багато працювали на уроках та вдома з даної теми, вчитель різноманітними методами та засобами пояснювала матеріал, підбирала відповідні вправи та завдання. Мені випала честь перевіряти контрольну роботу моїх дітей... Або через неуважність, або через хвилювання деякі учні не змогли добре написати дану роботу, хоча біля дошки самостійно розв'язували багато разів однотипні завдання. Завтра буде проведений аналіз контрольної роботи, на якому учні зможуть побачити, в яких завданнях були зроблені помилки та чому ці помилки виникли.
Потім ми відвідали урок геометрії у 9-Г класі і...знову потрапили на контрольну роботу. Вчитель швидко організувала дисципліну та налаштувала учнів на роботу. Завдання були записані на дошці, розмір шрифту дозволяв учням бачити усі числа та завдання. Вчитель слідкувала за тим, щоб учні не списували та не радились один з одним, бо кожен має показати свої знання. Тому до кінця уроку ніяких питань з приводу підтримання дисципліни не виникало.
З аналізом згодна, але хотілось би більше акцентувати увагу на педагогічному аналізу з педагогічними поняттями (види та типи уроків, методи, які використовує вчитель).
ОтветитьУдалить