понедельник, 26 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День двадцять перший

На початку тижня була можливість відвідати урок одного з практикантів фізиків та поглянути як проходить практика в інших студентів фізико-математичного факультету. Іван Олександрович проводив урок у 9 класі, замінюючи вчителя. Тип уроку був формування вмінь та навичок. Студент швидко провів організаційний момент, мотивував учнів до розв'язування задач тим, що вони будуть подібними до самостійної роботи, яка пройде в кінці уроку. Іван Олександрович підібрав посильний матеріал, згадав основні теоретичні відомості: прискорення, руху. Учні були активними та намагались виконувати завдання студента правильно та самостійно. Потім була проведена самостійна робота, під час якої учні з усіх сил намагались зробити задачі. Студент слідкував за дисципліною та чесністю виконання завдань. Ми також були залучені до підтримання порядку у класі, оскільки діти дуже хотіли гарних оцінок і намагались використовувати для цього мобільні телефони та пошукові сайти. 


Також, цього дня був проведений восьмий урок на тему "Додавання і віднімання десяткових дробів" (узагальнення та систематизація знань). На початку уроку провели актуалізацію опорних знань за допомогою фронтального опитування та усних вправ, згадали основні правила додавання і віднімання. Провели самостійну роботу, яка мала показати рівень сформованості знань та умінь з даної теми, які типові помилки та труднощі виникають в учнів, на які моменти слід звернути увагу. Завдання підбирала ретельно, вони були посильними та аналогічними до тих, які ми вже робили протягом уроків. Після самостійної роботи продовжили виконувати завдання з підручника, які були більш складніші. Майже усі учні побували біля дошки, практикувала викликати до дошки одночасно трьох учнів та слідкувати за виконанням ними вправ та за класом вцілому. Урок пройшов насичено. Мета була досягнута. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий