вторник, 27 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День двадцять другий

Цього дня відвідували уроки студентів-практикантів.
На першому уроці відвідали 5-Г клас Богдана Юрійовича. Це був дуже цікавий урок формування вмінь та навичок. Швидко провівши організаційний момент, студент налаштував учнів на роботу. Було використано багато методів: у цікавій формі були подані приклади для розв'язування (розв'яжи приклад і склади слово, знайти відповідність між прикладом та відповіддю). Діти були активними та зацікавленими, з інтересом виконували усі завдання та відповідали на питання. Протягом уроку було виконано багато різноманітних завдань. Студент слідкував за дисципліною, словом та цікавими завданнями привертав увагу до уроку. Своєчасно провів фізкультхвилинку, що сприяло активізації уваги. 
Мети уроку Богдан Юрійович досяг.



Потім були на уроці Аліни Думитрівни у 5-В класі. Тип уроку формування знань та умінь з теми "Додавання та віднімання десяткових дробів". Студентка підібрала цікаві завдання, діти працювали швидко, усі були опитані та попрацювали біля дошки. Також, була проведена самостійна робота, аркуші з завданнями були різнокольоровими, що знімало з учнів емоційне напруження та хвилювання, а завдання були прикладного характеру, з участю імен учнів класу, що також несло позитивний характер для сприйняття учнями. Аліна Думитрівна постійно слідкувала за дисципліною, якщо виникали в учнів труднощі з розв'язанням завдань, вона їх усувала та методично пояснювала правильний хід розв'язання.
Загалом, урок був проведений вдало, мета уроку була досягнута.



Також, випала нагода відвідати урок Костянтина Івановича у 8-Б класі. Урок був проведений з використанням проектору для мотивації та перевірки домашнього завдання. Тип уроку вивчення нового матеріалу. Студент познайомив учнів з квадратичною функцією, її графіком, властивостями, підібрав вправи, які б сприяли первинному усвідомленню та засвоєнню нового матеріалу. Костянтин Іванович пояснював на власних прикладах, як потрібно робити підготовлені та запропоновані у книжці завдання, відповідав на питання учнів по новій темі. Протягом уроку використав методи пояснення, бесіду, метод демонстрації ходу розв'язання на конкретному прикладі, слідкував за увагою учнів, змінював форми роботи, щоб підтримувати цю увагу, щоб учні відпочивали. Урок пройшов добре, а його мета була досягнута.

Також, сьогодні розпочали приготування для прикрашання класу, хлопчикам було дано завдання виготовити по декілька прикрас-квіток, якими і будемо прикрашати. Провели бесіду, як будемо вітати дівчат та вчителя. Кожен висловив свою думку та вніс пропозиції.

Комментариев нет:

Отправить комментарий