вторник, 30 января 2018 г.

Педагогічна практика. День другий.

Цього дня мала можливість відвідати уроки геометрії та алгебри у 8 А класі та подивитися на методику викладання, прийоми та засоби іншого вчителя математики. Хоч діти навчаються у гуманітарному класі, вчитель все ж намагалася доступними їй методами донести до дітей навчальний матеріал та сформувати необхідні вміння з теми.
Потім ми побували на уроці вчителя математики у закріпленому за мною класі. Її урок пройшов вдало та плідно. Було досягнуто всіх поставлених цілей. Протягом уроку учні були активні та зосереджені, охоче співпрацювали з вчителем та постійно просилися до дошки виконувати завдання, навіть ті учні, які неслухняні та неактивні на інших уроках. Вчитель помічала втомленість та розсіяність учнів, тому вдало та вчасно змінювала вид діяльності. Урок пройшов швидко та непомітно, як для практикантів, так і для дітей. Маю сказати, що Світлана Леонідівна дала можливість відчути себе трохи вчителями та доручила перевіряти учнівські зошити з домашнім завдання та самостійно виставляти оцінки. Ми з хвилюванням це зробили, тому сподіваюсь, що деякі діти не образяться за наші об'єктивні та невмілі ще оцінки. Зрештою, треба виконувати домашнє завдання.
Також мала можливість відвідати урок англійської мови. Так, як цей предмет дуже подобається мені, то я дуже зраділа високо професійному рівню викладання. Цей урок був підготовчим до контрольної роботи. Вчитель одразу активізувала роботу учнів ввівши їх у відповідний мовний простір. Діти швидко направили свою увагу у робоче русло. Вчитель підтримувала довільну увагу протягом всього уроку, коли вона почала помічати, що діти стають розсіяними, то провела фізкультхвилинку і повернула дітей до робочої атмосфери. Протягом уроку помічала індивідуальний підхід вчителя до окремих учнів, які трішки не зрозуміли. Швидко незрозумілий матеріал був роз'яснений цим учням. Урок пройшов плідно, на одному диханні; були досягнуті всі цілі.
Сподіваюсь, що наступний день буде не гіршим за сьогоднішній.






1 комментарий: