суббота, 10 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День десятий

Другий тиждень підійшов до кінця, ще одна сходинка пройдена на шляху до становлення нас, як вчителів.
Цього дня була можливість відвідати урок алгебри у 9-му класі, де одного з наших практикантів попрохали підмінити вчителя. Це був урок аналізу контрольної роботи. Швидко провівши огранізаційний момент та роздавши зошити, діти переглянули свої оцінки, завдання, у яких були допущені помилки. Потім учні, у яких були присутні помилки, по-черзі виходили до дошки та з допомогою вчителя розв'язували завдання. Практикант детально роз'яснював кожне завдання, якщо якійсь дитині все рівно було не зрозуміло, то завдання пояснювалось знову. Таким чином до кінця уроку клас розв'язав усі завдання з помилками та мав уявлення, як потрібно робити аналогічні завдання. Практикант слідкував за дисципліною у класі, іноді за допомогою жарту, привертав увагу учнів, сконцентровував її до розв'язання на дошці, іноді запитанням до неслухняного учня, дисциплінував та вгамовував. Урок пройшов вдало. Поставлені іншим вчителем цілі на урок були досягнуті.

Також, відвідали урок у 5-Б класі. Це був комбінований тип уроку, структура якого чітко простежувалась, плавно перетікаючи з одного етапу уроку в інший. Вчитель зібрала зошити з домашнім завданням, провела актуалізацію опорних знань, де перевірила основні поняття, пов'язані з десятковим дробом. Весь час вона слідкувала за тим, щоб усім дітям дана тема була зрозумілою. Увага учнів постійно була зосереджена на вчителі, на матеріалі, який вона викладає. Потім учні ланцюжком розв'язували вправи біля дошки. Так Світлана Леонідівна перевіряла, чи всі учні сприймають та розуміють нову тему. 
Перевіряючи зошити з домашнім завданням, було помічено, що не всі учні правильно записують десяткові дроби. Я повідомила вчителя, яка одразу ж звернула увагу учнів на себе та ще раз пояснила, як слід оформлювати записи. Таким чином, слідкувала за культурою ведення зошиту. До кінця уроку учні виконували вправи на вироблення навичок записувати дроби десяткові зі звичайних дробів. Також, у ході уроку у вчителя виникла необхідність провести виховну бесіду: у класі почалось безперервне ходіння. Перерви у школі достатньо великі, по 15 хвилин, що дозволяє зробити всі свої справи. Тому вчитель попрохала учнів у слідуючий раз робити все на перервах, бо матеріал складний, необхідно уважно слухати. Таким чином, привертаючи увагу на важливості теми та навчання. Протягом уроку більше не виникало таких питань та питань з підтримання дисципліни, тому він пройшов плідно. Мета, поставлена вичтелем, була досягнута.
Після цього уроку ми перейшли у клас, у якому був телевізор. У 5-Б класі вчиться дівчинка, яка займається фігурним катанням, вона брала участь у змаганнях та зайняла призове місце. Тому ми переглянули запис з її виступом. Діти уважно дивилися та навіть не знали, що такі таланти вчаться з ними в одному класі. Ми разом привітали учасницю змагання. Потім дітям був влаштований солодкий стіл, що порадував ще більше.




1 комментарий:

  1. Вітаю, Катерино Сергіївно! Про культуру ведення записів у зошиті дуже сподобалось. Успіхів!

    ОтветитьУдалить