понедельник, 19 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День шістнадцятий

Почався четвертий тиждень педагогічної практики.
Цього дня випала можливість провести урок у своєму класі. Був обраний комбінований тип уроку (вивчення нового матеріалу та узагальнення та систематизація). Провівши організаційний момент, на актуалізації знань згадали з учнями, як округлювати дроби. Потім провели самостійну роботу на вже вивчений матеріал з десяткових дробів, яку діти виконували на індивідуальних картках. Усі завдання були посильними, умова зрозумілою. Тому виконання самостійної роботи зайняло досить небагато часу. Якщо учні мали якісь питання або труднощі під час виконання самостійної роботи, то я старалась усім приділити увагу та пояснити незрозуміле. Діти були зосередженими та уважними під час виконання та все хотіли допомогти сусіду по парті з завданнями. Перед тим, як учні сдавали роботи, робився акцент на тому, щоб діти уважно ще раз перевірили написане задля ймовірного покращення результатів, стимулювання уважності, зосередженості.
Для пояснення нового матеріалу було проведено аналогію з вже вивченим матеріалом. Подання робилось за допомогою метода бесіди. Діти самостійно приходили до формулювання правил додавання та віднімання десяткових дробів. Свої здогадки та припущення щодо правильності сформулюваних правил учні могли перевірити за допомогою роботи з підручником, де і змогли прочитати ці правила. Потім виконали вправи на перевірку первинного усвідомлення матеріалу.
Відвідали урок математики у 6-Д класі. Типом уроку було вивчення нового матеріалу. Вчитель доступним чином, за допомогою метода бесіди та, спираючись на життєвий досвід учнів, пояснила тему "Множення раціональних чисел". Світлана Леонідівна постійно підтримувала увагу учнів, роблячи акцент на тому, що щось необхідно запам'ятати, звернути на щось увагу, уважно подивитись і т.д. Дисципліну у класі підтримувала за допомогою слова. Були опитані майже всі учні та майже всі виконали завдання біля дошки. Урок був проведений цікаво. Мети досягли.
Також, цього дня готувались з дітьми до єдиного уроку. Роздала дітям вірші, які вони прочитають на День пам'яті Небесної Сотні у класі, провели міні-репетицію. Акцентувала увагу на тому, що завдання дуже відповідальне і поставитись треба відповідально.
Тиждень почався вдало.

Комментариев нет:

Отправить комментарий