четверг, 1 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День четвертий

Цього дня була можливість відвідати урок математики у своєму класі. Так, як на минулому уроці діти писали самостійні роботи, то спочатку вчитель зробила аналіз цих робіт, разом з дітьми розв'язала ті приклади, в яких учні помилялися частіше, пояснила правильний хід розв'язання. Потім вчитель напрацьовувала навички учнів у розв'язанні задач, які містять дроби. Загалом урок пройшов вдало, були досягнені цілі, поставлені на даному уроці. 
Також, мені знову випала нагода побувати у ролі вчителя: Світлана Леонідівна попрохала перевірити зошити з домашньою роботою, щоб я вже мала уявлення про систему оцінювання, знімання балів, типові помилки, грубі та негрубі помилки. Одним словом, щоб я вдосконалювала свої навички у перевірці зошитів та об'єктивному оцінювання учнівських робіт та у подальшому цей вид роботи займав у мене не багато часу. 


Потім ми відвідали урок цього ж вчителя, але у 6-Д класі. Темою уроку було "Віднімання раціональних чисел". Вчитель ввела цю тему аналітико-синтетичним методом, тобто спочатку на конкретних прикладах, щоб учні помітили відповідну схожість, а потім зробили висновки.  Також Світлана Леонідівна робила акцент, при вивченні даної теми, на матеріал, який учні знають з 5-го класу. Таким чином, опираючись на попередні знання та досвід.
урок пройшов плідно та жваво, учні розв'язали велику кількість вправ, засвоюючи алгоритм розв'язання подібних завдань.
Також, у цей день я відвідала урок свого класного керівника у закріпленому класі, щоб поглянути, які методи та прийоми вона застосовує під час навчання та дізнатися особливості їх взаємодії під час уроку. Учні уважно слухали та виконували всі завдання, допомагали один одному, були активними, що вказувало на те, що предмет їм справді подобається. Тому урок пройшов швидко та плідно. 
Увесь день пройшов швидко та з користю, спостерігаючи за уроками вчителя математики, можна підмічати на чому вона робить акцент під час уроку, як подає навчальний матеріал, як підтримує дисципліну, як спілкується. Ці спостереження допоможуть під час пробних уроків.


Комментариев нет:

Отправить комментарий