среда, 14 февраля 2018 г.

Педагогічна практика. День тринадцятий

Сьогодні перший урок усі відвідали в моєму класі. Урок за типом був комбінованим (вивчення нового матеріалу та формування вмінь та навичок). Тема була відносно складною для дітей та я намагалась усувати неточності у її засвоєнні. Діти були активними та співпрацювали. Для вивчення нового матеріалу застосовувала метод бесіди з посиланням на наочний матеріал та ситуації з життя. Приходилось декілька разів пояснювати один і той самий матеріал різними способами та ілюстраціями на дошці. Опитувалися усі учні класу, постійно слідкувала за їх увагою та розумінням нового матеріалу, задававши навідні питання. Також розвивала пам`ять учнів та логічне мислення за допомогою схеми-алгоритму для виконання завдань, яка знаходилась протягом уроку перед очима учнів. На кінець уроку поставленої мети було досягнено.







Також, цього дня урок давала ще одна студентка - Аліна Думитрівна. Це був її перший урок, тому хвилювання було багато. Урок був комбінованим (аналіз контрольної роботи та вивчення нового матеріалу). Практикантка розглянула завдання контрольної роботи,  в яких було багато помилок, показала правильне їх розв’язання. Вивчення нового матеріалу було подано за допомогою метода бесіди, зрозуміло для дітей, з посиланням на конкретні приклади, правила, з наочною демонстрацією. Учні зробили досить багато вправ на первинне закріплення нового матеріалу. Протягом уроку студентка підтримувала дисципліну, розвивала пам`ять учнів та їх логічне мислення. Мети уроку було досягнуто. 




Оскільки на цей день випало свято Святого Валентина, то на великій перерві ми зібралися усім класом, привітали один одного та розкрили скриньку, в яку з п’ятниці діти могли кидати листівки-валентинки. Діти з цікавістю шукали свої листівки, передавали один одному. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий